Ilmu Akhir Zaman




||| Pendaftaran Ahli Kelab ExoraMotorsport |||


 >>> Group Pendaftaran Ahli Kelab Exora ini bertujuan menjadi medan memudahkan pendaftaran pemilik Proton Exora dari seluruh pelusuk Malaysia yang berminat menyetai kelab EOCMotorsport dengan tujuan mengeratkan silaturrahim dan bertukar-tukar pandangan.

>>> Para ahli dinasihati agar menjaga perkataan-perkataan yang digunakan di dalam group ini agar tiada tercetusnya sebarang pergaduhan / permasalahan.

>>> Adalah diHARAMkan sama sekali untuk sesiapa membuat post perniagaan di dalam group ini. Jika masih terdapat post perniagaan, pihak admin tidak akan teragak-agak untuk buangkan post tersebut tanpa sebarang notis. Jika ahli yang berniaga tetap berkeras dan degil, tindakan selanjutnya akan diambil.

>>> Sila buat post perniagaan anda, bertepatan dengan format yang perlu diikuti di :-
✓ Exorian 1 Malaysia ...
✓  atau group open yg lain.

>>> Sebarang posting mengenai link dan cerita yang merapu dan menyemakkan wall group ini seperti autoLIKE, politik, perkauman, hasutan dan lain-lain, adalah DILARANG DAN DIHARAMKAN sama sekali!. Tindakan akan diambil pada yang ingkar!.

*Pihak admin tidak akan teragak-agak untuk banned ahli group yang ingkar dengan peraturan.

Dokumen Diperlukan Untuk Pendaftaran Keahlian Baru.

✓ 1 Salinan Geran Kenderaan
✓ 1 Salinan Lesen Memandu Pemilik
✓ 1 Keping Gambar Ukuran Pasport ( Tidak Dikembalikan )
✓ 3 Keping Wang Sepuluh Ringgit atau yang mana menyamai nilai tersebut. :)

TERUS KE BORANG SARINGAN ONLINE

Nota :
Sehingga post ini dimuatnaik, 
✓ Koperasi EOCMotorsport Berhad
MASIH BELUM BERJAYA DIWUJUDKAN.
HARAP BERSABAR, TERUSKAN BERDOA DAN BANYAKKAN " ISTIRGHFAR ".
Harap Maklum.

.

Blog : http://eocm-malaysia.blogspot.com/

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM ) adalah sebuah Kelab Permotoran. Telah didaftarkan di bawah Akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naugan Kementerian Belia & Sukan ( KBS ) pada 05 April 2012. No Sijil Pendaftaran : 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian Seumur Hidup dan TIADA Yuran Bulanan mahupun Yuran Tahunan.


.

Post a Comment

2 Comments

  1. Saya berminat nak daftar ahli
    Mohd shamsuri hussin
    Trmerloh pahang
    0139815518

    ReplyDelete
  2. Bertukar pandangan dan pengalaman

    ReplyDelete

Penafian : Sebarang maklumbalas yang dikemukakan oleh "tukang-komen" BUKAN mewakili maksud yang dipersetujui oleh seluruh warga kerja eocm-malaysia secara langsung mahupon tidak langsung, sebaliknya adalah merujuk kepada maksud tersurat dan tersirat "tukang-komen" sendiri. Pihak kami tidak boleh dipertanggungjawabkan dan semua ulasan adalah tanggungjawab sendiri.