Ilmu Akhir Zaman




Borang Saringan Online

Website : http://www.exoramotorsport.com/
Blog : http://eocm-malaysia.blogspot.com/

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM ) adalah sebuah Kelab Permotoran. Telah didaftarkan di bawah Akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naugan Kementerian Belia & Sukan ( KBS ) pada 05 April 2012. No Sijil Pendaftaran : 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian Seumur Hidup dan TIADA Yuran Bulanan mahupun Yuran Tahunan.


Post a Comment

1 Comments

  1. Ciptaan #Allah Yang Dinamakan Dengan Panggilan "#Manusia" antara bukti maha #Kuasa memperhalusi pembinaannya hingga tak ada satu #makhluk pun hatta yang #terdahulu mahupun #terkini termasuklah yang akan #datang ... mampu menyamai #penciptaanNya ...

    Seluruh alam jika dikumpulkan sekalipun hanya untuk menyamai penciptaan "1 Unit #Mata" daripada yang berjuta2 pecahan ciptaan tubuh MANUSIA ... #PASTI tak mungkin #menyamai walaupun mungkin terlalu sedikit #menghampiri !!!. ...

    Semestinya memang #sifat manusia itu secara #fitrahnya suka benda "#lagha" / #sia2 / #melalaikan / tak mendatangkan #pekdah.

    Betul ke Betul ? ... Silalah Pilih Mana #Suka
    Ada #Dua Jawapan ... Jawab Dalam #Hati ... #Jangan Bagitahu Siapa2
    ( Tanye Diri Sampai #Bila ? )


    HANYA MEMILIKI KEAHLIAN YANG RAMAI
    TETAPI GAGAL MENJURUS KEPADA SESUATU YANG LEBIH BESAR ADALAH SATU KEMUSNAHAN SEJATI.

    Bangkitlah !. Ramai sudah masuk gua. Ramai sudah perhati dari jauh. Kenapa ini semua terpaksa berlaku ?. Kegagalan Pengurusan ?. Tepuk Dada Tanya Diri.

    Apa telah kita sumbang buat KELAB ?
    Jom semua bangkit. Tahun 2020 Tak Lama Lagi.
    Hidupkan Kembali Kemeriah Bersama Keluarga dengan Jentera Nasional masing2.

    Kita mampu Buat. Sebab kita Kuat.

    ReplyDelete

Penafian : Sebarang maklumbalas yang dikemukakan oleh "tukang-komen" BUKAN mewakili maksud yang dipersetujui oleh seluruh warga kerja eocm-malaysia secara langsung mahupon tidak langsung, sebaliknya adalah merujuk kepada maksud tersurat dan tersirat "tukang-komen" sendiri. Pihak kami tidak boleh dipertanggungjawabkan dan semua ulasan adalah tanggungjawab sendiri.